sobota, 23 listopada 2013

Śniadaniowe wafle ryżowe z szpinakiem, fetą i pomidorem

Kupiłam mrożony szpinak, ponieważ już od jakiegoś czasu naszła mnie nieziemska ochota na połączenie go z fetą i jajkiem. Wracając do domu, skusiłam się na pomidora, który jest zabroniony dla grupy krwi B, ale raz na jakiś czas, można sobie pozwolić na małe szaleństwo. Przepis na przepyszne drugie śniadanie!



Składniki:
(2 duże i syte kanapki)

200 g szpinaku mrożonego lub świeżego
2 ząbki czosnku
1 łyżka oliwy z oliwek
1 jajko
2 wafle ryżowe
sól do smaku
1\3 łyżeczki imbiru
2 łyżeczki fety
bazylia do ozdoby



Na oliwie podsmażamy pokrojony na drobne kostki czosnek, dodajemy szpinak, sól i imbir.
Gdy używamy mrożonego, trzymamy na patelni, aż woda wyparuje, gdy mam świeży liście muszą całkowicie zmięknąć.
Jajko roztrzepujemy w miseczce i dodajemy do szpinaku, podsmażamy do momentu konsystencji jajecznicy.
Na talerzyk rozkładamy wafle ryżowe i równomiernie rozkładamy szpinak. Możecie dać na taką porcję więcej wafli, ja poszalałam i nałożyłam bardzo obitą porcje jedynie na dwóch.
Obieramy pomidora i kroimy w trójkąty, dokładamy fetę i posypujemy bazylią.
Wafle nasiąkną szpinakiem i po kilku minutach kanapki będą rozpływać się w ustach!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz