wtorek, 22 października 2013

Przegląd prasy


W drodze na zupy zahaczyłam o księgarnię i postanowiłam podzielić się z wami trzema książkami, które zaintrygowały mnie i sprawiły, że zapragnęłam mieć je na swojej półce w kuchni. Z racji studenckiego, niekończącego się braku funduszy, musiałam wyjść z pustą torbą, ale już teraz zachęcam was do przejrzenia tych pozycji.



Giovanni Pina, Desery. Porady cukiernika

Ta poręcznego formatu książka, wręcz po brzegi zapełniona przepisami na wszelkie desery świata. Bez zbędnych zdjęć, które sama uwielbiam, w książkach kulinarnych często zajmują więcej miejsca niż sam przepis. Ta książka skierowana jest na pewno do osób, które chcą doskonalić warsztat i wiedzę na temat cukiernictwa!

 Anna Czelej, Jesień w kuchni pięciu przemian

Przede wszystkim przepisy według pięciu przemian, poza tym świetna inspiracja na potrawy na kalendarzową jesień. Watro zaczerpnąć wiedzy na temat rozgrzania organizmu jesiennymi potrawami.


 Paulina Wnuk, Kuchnia filmowa

Ta książka od razu podbiła moje serce. Pomysł połączenia pysznego jedzenia z dobrym kinem to strzał w dziesiątkę. Przepisy wzorowane na daniach z kultowych filmów i seriali, przekonajcie się sami, na jej blogu! Niebieska zupa Bridget Jones czy dyniowy sok z Harrego Pottera są w zasięgu naszej kuchni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz