niedziela, 27 października 2013

Food, Design, Humanity, czyli jedznie na Łódź Design Festiwal

Łódź Design Festiwal, to jedno z najważniejszych festiwali tej kategorii w Polsce. Nie mogłam go przegapić, z racji mojej miłości do wzornictwa oraz grafiki, jednak w tym roku, jedynym z tematów festiwalu było właśnie pożywienie. Książki, zdjęcia, instalacje, prezentacje oraz pokazy kulinarne, czyli wszystko czego mi trzeba w jednym miejscu. Najwięcej czasu spędziłam w czytelni, ponieważ próbowałam przejrzeć chociaż część prezentowanych książek! Oto krótka fotorelacja z festiwalu pod kątem kulinarnych ciekawostek.


designerskie gadżety kuchenne-chcę mieć je wszystkie!

Wyciskarka do cytryn Juicy Salif zaprojektowana pod koniec lat 80-tych przez Philippe'a Starck'a

dobre opakowanie to podstawa, ja zawsze zwracam uwagę na ciekawy design


 na festiwalu zaprezentowano przepiękne ceramiczne cudeńka, filiżanki, talerzyki, wszystkie podbiły moje serce

wystawa projektów konkursowych make me, tam także można było poczuć kulinarne akcenty 





 instalacje food design z prawdziwego zdarzenia





pokaz kulinarny, pure z dyni z kremem z jałowca i plastrem miodu-nowe smakowe doświadczenie


książki-raj na ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz