niedziela, 13 października 2013

VI Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Tradycyjnej NATURA FOOD

Jak wcześniej obiecałam, moja fotorelacja z targów. Jest to największe takie wydarzenie w naszym kraju, jeśli chodzi o kwestie zdrowej żywności. To wydarzenie zostało połączone razem z Festiwalem Kawy Herbaty i Czekolady, więc przepysznych degustacji nie zabrakło. Przedstawiam swoje ulubione punkty Targów.



DEKO EKO to firma, która sprowadza produkty wytworzone z surowców, powstałych w wyniku recykingu. Torby i inne akcesoria, osobiście idea i cała oprawa graficzna strony, także godna uwagi!


Oczywiście zatonęłam w lekturach na temat zdrowej kuchni, natrafiłam na te dotyczące między innymi diety zgodnej z grupą krwi!


Torby na zakupy w trochę innym wydaniu, opakowania urocze i wyróżniające się kolorem stoisko zwróciło moją uwagę.


Upolowałam paczuszkę owoców długowiecznośći w bardzo korzystnej cenie.


Inspiracja kulinarna to dżem malinowo-lawendowy z andrutami, coś pysznego.


Przepyszny Bio Hombre z Aceto Balsamico.



 Sery Czarnocin, bardzo ciekawie podane, hitem okazał się ten z dodatkiem czekolady.


Przecier z zielonych pomidorów, także podbił moje serce.


Była mleczna, gorzka, z jagodami goji i wiele innych.


Przepyszny olej lniany, bez goryczki, która często jej w nim spotykana.


Stoisko kawiarni Mili Ludzie, sernik z ricotty oraz dyniowe i marchewkowe muffinki podbiły moje serce!


Herbatki z nie tylko suszonych polskich owoców, miałam okazję skosztować orkiszowej.


YerbataJohn Lemon-świetne stoisko i doskonałe samaki! 

 Na koniec, dodam, że przybywanie w tłumie ludzi, którzy dbają o to jak i z jakich produktów jedzą, daje niesamowitą energię i poczucie, że rośnie zainteresowanie ekologią i zdrowiem, oby więcej takich wydarzeń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz